Enjoy !
środa, 17 lipca 2013
Me gusta Ciepełko ;D
Hejoo! Dzisiaj rano były chmury ale było tak średnio i od czasu do czasu wychodziło słońce ale po jakimś czasie zaczęło się robić gorąco i słońce nawet już nie zachodziło i było 20 stopni ja chcę taką pogodę na codzień a wy ? Dzisiaj kolejny raz spotkałam się z Conversą i łaziłyśmy po Wohyniu Wohyń to wieś w której robią biedronkę fajnie mamy nikt nie będzie musiał jeździć do Radzynia.Jak chodziłyśmy po Wohyniu to postanowiłyśmy pójść do koleżanki.U koleżanki grałyśmy w zbijaka , rzucałyśmy w siebie mokrą piłką i ten kto będzie miał mokry ślad na ubraniu odpada , wzięłyśmy balona i napełniłyśmy go wodą nawet 3 balony Conversa rzuciła go z niewielkiej wysokości i upadł ale nic się nie stało potem koleżanka rzuciła go z wysoka a on upadł i pękł i była cała mokra potem Conversa rzuciła go do kosza spadł i pękł a ostatniego balona rzucił brat naszej koleżanki i też pękł.To był super dzień a wam co się zdarzyło ?Paa
czwartek, 11 lipca 2013
Własna strona internetowa !
Hejoo! Chciałabym was powiadomić że mam własną stronę internetową i serdecznie was na nią zapraszam link do niej to http://gryzdziewczyna.jimdo.com/ Bay
Enjoy!
piątek, 5 lipca 2013
Takieee tam bez tytułu
Siemkaa! Troche nie pisałam więc postanowiłam napisać. Mam konto na Movie Star Planet i mam login StarshineePL możecie mnie zapraszać do przyjaciół a ja na pewno przyjme i zanim zapytacie się czy mam chłopaka przeczytajcie mój opis albo sprawdzcie to na moim profilu.U mnie zaraz może bęzdzie burza ale nie grzmi lecz jest duszno jakby co mieszkam na wsi kiedyś mieszkałam w mieście w Radzyniu Podl. w bloku na ulicy Jaggielończyka ja już nie pamiętam jak to się pisało ale może burza przejdzie bokiem ale jak będzie to będzie źle bo mój pies boi się burzy i drapie we wszystko w drzwi w krzesła w kanape w łóżka a jak go wypuścimy na dwór to biegnie do bramki i też w nią drapie.Jakby się go wypuściło to by nie patrzył tylko biegł by przed siebie.A mój drugi pies leży pod stołem i nic nie robi jest młodszy o 2 czy tam 3 lata i jest rasy Lablador a ten drugi to rasa pekińczyk.Zaczyna coraz mocniej wiać i przestaje co to ma wogule być ja się pytam.Teraz postaram się pisać codziennie ale niewiem czy mi się uda bo uzależniłam się od MSP http://moviestarplanet.pl/ hehe jaki mały link tam macie link do MSP.Ja już będe kończyć i postaram się napisać jutro.Paaaaa
Enjoy!
Subskrybuj:
Komentarze (Atom)