piątek, 28 czerwca 2013

Drugi blog

Siemka! Postanowiłam tak jak Conversa zrobić drugiego bloga na te animacje z mine-imatora link do niego to http://animatorkaminecraft.blogspot.com/ więc do zopaczonka już wakacje więc będe pisać częściej i właśnie dlatego chce życzyć Wam udanych i ciepłych wakacji.No to pa.









Enjoy!

czwartek, 27 czerwca 2013

Mine-Imator

To robienie obrazków wciągnęło mnie i dlatego chcę ukazać się moją kreatywnością jeszcze bardziej więc obrazki będą wstawiane codziennie po kilka razy oto kolejne                                       

Imprezka
W mojej wyobraźni
wszyscy mogą się zaprzyjaźnić :)
Iprezowo

Ja gonie owce którą chce zabić

Conversa goni mnie





Ja już będe kończyć pisać może potem jeszcze napisze

Paaaa




Enjoy!

Mine-imator

Siemka!Nauczyłam się robić dobrze animacje w programie Mine-Imator więc jeślic chcecie moge wam zrobić animacje ale podam wam link do  mine-imatora http://www.stuffbydavid.com/mineimator animacja może służyć jako intro , animacja , avatar i dużo innych rzeczy jest więcej itemów możecie zrobić noc możecie naprawde dobrze bawić się z tym programem w deszczowe i zimne dni takie jak teraz więc bardzo was zachęcam do pobrania tego programu.Ale co jest jeszcze jednym plusem.To że możecie wgrać waszego skina w Minecrafcie możecie wgrać np. skina : Verteza , DuSsi ,Negatywa ,Kremówki a jeśli chcecie mojego skina tu macie link http://www.minershoes.com/skin/view/i51642d7e5acdf131724366814631170315631153 naprawde możecie robić animacje z Youtuberami np. że ktoś z YT daje ci autograf lub że walczysz z Vertezem lub z innym Youtuberem.Ten program ma naprawde dużo możliwości więc polecam wam go.Kto się cieszy że wakacje.Ja bardzo się ciesze wreszcie odpoczynek od tej budy szkoda że tylko na 2 miesiące.Chciałabym pozdrowić bardzo serdecznie Evelynn czyli koleżanke z klasy zobaczymy się dopiero za 2 miesiące z Conversą na pewno zobacze się w wakacje.Ehhh mamy bardzo fajne lato prawdaa. Chciałabym już ciepłe lato a nie zimne były chyba 2 lub 3 dni ciepłe.Zaraz napisze kolejny post bo bez bloga nie wytrzymam.




Enjoy!

Super nudy

Siemka!Dzisiaj nie mam nic ciekawego do napisania ale wstawie obrazek z Minecrafta i sorki że wczoraj nie napisałam po prostu nie chciało mi się może potem coś napisze                                                                    



Ja trzymam pochodnie i rzuciłam miecz żeby zabiło creepera a Conversa trzyma kilof

środa, 26 czerwca 2013

Tak smutno na dworze :(

Siemkaa!Dzisiaj jest zimno i tak smutno i odpadł mi przycisk od klawiatury więc z tego powodu też jest mi smutno.Ciekawi mnie to czy weszliście na bloga Conversy napisała ona nowy post który jest wierszem, więc jeśli byście chcieli pocieszyć ją i ocenić jej wierszyk wejdzcie na jej blog czylihttp://conversowezycie.blogspot.com/ napisałam adres jej bloga w poprzednim poście ale przypominam wam.Teraz jem bekonowe chipsy XD.Dzisiaj wstawie jeszcze obrazek z Minecrafta który sama robiłam i może jeszcze jakiś post.To ja się z wami żegnam narazie pod postem macie obrazeczek i jeszcze dzisiaj na pweno coś napisze.Paaa 
Obrazek to animacja tylko nie można jej wstawiać na blogi chyba
ale tak żebyście wiedzieli animacja zrobiona programem Mine-imator

O i jeszcze jak znajdziecie fajne tło na bloga to napiszcie link w 
komentarzu.

Enjoy! (●̮̮̃•̃)

wtorek, 25 czerwca 2013

Polecam 2 blogi

Siemka pisze już dzisiaj po raz 3 ale chciałabym polecić 2 blogi 1 mojej koleżanki z klasy a 2 MissKremówki tu macie link o kanału Kremci i Conversy http://www.youtube.com/user/MissKremowka Kremówka to Youtuberka a Conversa jeszcze nie teraz ich blogihttp://www.youtube.com/user/ConversaXD a teraz napisze ich blogi http://conversowezycie.blogspot.com blog Conversy http://caro-beauty.blogspot.com/ blog Kremówki te 2 blogi bardzo lubie i zapraszam także na mój kanał http://www.youtube.com/channel/UCH4Yp3wf3UFzaODXZg-_KrA i na konto na nk נυℓια  נυℓια ™ Serdecznie was zapraszam . Ja postaram się już więcej nie napisać więc zamykam się na kłódki XD

Pomocy!Nie moge grać w Minecraftaa :(

Siemka! Nie mogłam się powstrzymać od napisania tego więc tak skoro gram w Minecrafta muszę napisać problem jaki mam.Gdy włączam Minecrafta mam mały problem bo pisze Bad video card drivers i musze pobrać OpenGL ale sposoby na YT i nie pomagają i jeśli chcecie mi pomóc musicie mi podać link do OpenGL i napisac jak to zainstalować byłabym wdzięczna.I jeszcze jeśli znajdziecie bezpłatnego kucyka na boku do Simsów 3 podajcie mi link.Albo może to być link do fajnego moda do SPORE.Niestety wakacje mam dopiero 28 czerwca nie lubie tej szkoły ale to już w piątek

(●̮̮̃•̃) Więc do zobaczonka paaa!

Siemka!

Siemkaa!  Nazywam się Julia i na tym blogu będę pisać o moim życiu i co się zdarzyło oraz różnych grach i mam nadzieje że jak najwięcej osób będzie obserwować mój blog gram w takie gry jak The Sims,Minecraft,SPORE oraz dużo innych gier.Mam nadzieje że wam się spodoba :)